Inga a a o

Nu sitter man dar. Utan a a o pa slaktingarnas dator. De har inte wireless har sa jag far noja mig med deras dator och deras tangentbord.

Ok. Vad har hant sen sist?
Jag har kommit fram i Calgary och har traffat Nancy och Donald (hennes man), barnen Mitchell (10), Lindsay (8?) och lille Trenton (2). Trenton later som bebisen i Southpark! Exakt sa! Hahaha! Blev bjuden pa middag av Brian och hans familj igar. Deras aldsta son var 14, precis som Mattis sa jag sa att de borde byta e-mail och snacka med varandra pa msn eller liknande. Jag hade tyckt det varit nice som fan om jag hade haft en slakting i min alder har! Han verkar vara lite som Mattis med. Typ samma musik, inte riktigt men.

Mina adaptrar funkar utmarkt i detta huset. var nog bara daliga uttag pa hostelet i Vancouver!

Nu ska jag boka resa med Greyhound bus till Lethbridge som ligger ett par timmar soder om Calgary och partaja med en kompis kompis som pluggar dar! Sa mina planer for resten av dagen ser ut sa har: Boka, Packa, Ata, Aka, Festa!

Najs banajs (whatever that means :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0