SIN number och en bortgjord tjej

Denna dag har varit tuff träning! Gått samma väg som igår 4 gånger! Kom fram vid 10. Strömlöst i hela byggnaden! Träffade folket från företaget utanför och de sa att jag behövde mitt pass och att mötet inte var förrän 11. Va fan!? Fick gå tillbaka och hämta passet och sen var det möte. Direkt när jag kom upp skickades jag iväg att skaffa mitt SIN number. Så att jag kan jobba i Kanadien! Dvs mer gå! Sen tillbaka till work & travels kontor för mer info! Var på mötet med en dansk för övrigt. Så jag har snackat svenska idag! Kändes udda.

Snackade med en Vic nyss på msn. Hon sa att hon undrat varför jag ljugit för henne hela tiden. Jag hade sagt att tidsskillnaden är 9 timmar. Hon frågade vad klockan var och jag sa det. Hon fick det till 15 timmar! Då sa jag: Du ska räkna bakåt blondie! Hon har alltså trott att jag ljugit om tidsskillnaden av någon anledning! Man kan ju fundera på hur Skandinavien har lyckats klara sig så länge!

Idag lämnade Jane Vancouver. Hon åkte till Banff som tydligen ligger i Alberta. Såg det idag. Har varit i kontakt med våra kanadensiska släktingar (som Mattis inte visste att vi hade) och sagt att jag kommer imorgon. Ska kolla flyget när jag varit ute och käkat med Ross.

Nu räcker det för idag.


Kommentarer
Postat av: Du vet nog vem..

Tur att ingen annan än då säger Vic. ;)

2008-09-03 @ 09:12:19
Postat av: Jag igen..

Ingen annan än du skulle det stå. :D

2008-09-03 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0