Nej, jag är inte bakis. Jag är fortfarande full!

Ni har så rätt som ni säger. Vi får väl se vad som händer. Har en tjej på G faktiskt. Verkar ganska seriöst. Men just nu är jag för borta i huvet för att tänka.

Hur som helst. Till vad jag tänker idag.

Är det möjligt att fortfarande vara full klockan 14.30 dagen efter? Jag känner mig mer full än bakis. Hade en fruktansvärt hård kväll igår. Inte blivit så drängafull på länge. Vilket jag inte ångrar. Det är jobbigt. Inte direkt minnesluckor men jag kan inte riktigt greppa minnena. Minns att jag pussade samma tjej som min roomie. Men inte varför. Dansade som en galning. Drack som en galning och fick nästan en flaska i huvet när en kille blev arg på stället vi var på.

Fy fan, jag mår dåligt bara jag tänker på det.

Jaja, kan vara skönt att rensa sig lite nån gång i halvåret.

Har ju som sagt Max och Hannes här. De städar huset idag. Deras betalning för att de får bo här gratis denna veckan. Ganska nice att ha 2 svenskar här som städar och som jag kan snacka svenska med när jag är bakis.

Som det känns nu kommer jag stanna hemma ikväll. Ringa Lucy och höra om hon vill hänga lite. Annars kanske jag drar ut. Men då får jag nog sova lite först.

Nu ska jag och Max tvätta.

Puss
Beppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0