När man lämnar faller allt på plats

Ibland är det bara så att man bygger sig sitt korthus. När man märker att något saknas eller att korthuset är dåligt byggt och bestämmer sig för att riva det, faller alla bitarna på rätt plats. Man kanske hade allt redan innan. Men det var på fel plats.

Nu när jag bestämt mig för att lämna funkar allt bättre än någonsin. Vill fortfarande lämna Calgary. Men man kommer ju sakna folket.

Har fortfarande inte slutit fred med min roomie. Inget jag är sugen på att göra heller. Är fortfarande skitförbannad på honom sen i lördags. Pallar inte med gnäll!

Var uppe på Nose Hill och tog lite kort. Lägger upp ett par här. De är från 2 olika dagar. 1 vecka mellan.Vacker vy?
Gillar färgerna



Nu hinner jag inte mer.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Bilderna är fina som tusan, bra kamera antagligen och inte så dålig fotograf heller. Det vore ju kul om du skrev oftare. Innan var jag inne varje dag men nu blir det mer en gång i veckan eftersom du inte skriver så ofta.



Saknar dig.



Kram.

2009-02-04 @ 17:45:56
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0