En snabbis, tack!

Svar till min käre fader: just nu är jag för slö för att gästblogga. Är lite trött och har en del att ordna med innan jag kan börja spy ord igen. Men räkna med mig snart.

Vad gör jag om jag skulle falla för en liten kvinna här? Jag kan inte stanna här så länge. 1 år i Kanada och vet inte hur länge i Calgary. Jobbigt. Nästan så att jag gör det bara för att jag inte får. Ni vet, när man kan få nåt är det inte lika intressant. Men om man inte kan få det är det mer intressant. Eller hur? Känns som en dum idé att skaffa flickvän här, men samtidigt är det jäkligt lockande bara för att jag inte borde. Fattar ni?

Ikväll kommer Toms kompisar på besök. De spelar i ett band som turnerar genom Kanada och gör en liten avstickare till New York med. Vi kommer få VIP biljetter! Woohoo!

Vad händer annars? Det snöade idag. Knappt några löv kvar på träden. Jag måste tvätta. Jag ska handla lite ravioli för det är jag sjukt sugen på. Sen blir det öl ikväll! Gott!

Nu pallar jag inte mer. Är lite seg sen igår. Vaknade av 1 sms från Lucy igår. Hon ville att jag skulle komma till Drum & Monkey för hon skulle dit. Visade Max och Hannes stan. Drack öl. Festade med lilla Lucy. Kom hem sent. Somnade ännu senare (4). Vaknade tidigt (10) och har varit seg idag.

Puss
Beppe

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Tja du är välkommen att skriva när du vill. Idag åker jag och Leon till Småland.



Fixa tjej du, det löser sig säkert.

2008-10-10 @ 08:38:03
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Kotte

Låt inte tidsramen hindra dig. Träffar du någon du gillar så får det väl lösa sig när du väl ska lämna landet.

Antingen så tar du med henne på nya äventyr, eller så gråter ni en skvätt på flygplatsen och uppskattar den tiden ni fick tillsammans.



Det blir ju attans kallt i Kanada, då är det skönt med någon trevlig att krama och prata med under fällen ;)

2008-10-11 @ 12:50:52
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0