Nu så

Livet går vidare. Inte många löv kvar på träden.

Denna veckan har Colin varit iväg. Hans flickvän Emma har bott i huset istället. Killen som äger hennes hus har precis separerat från sin fru och har flyttat in i källaren i det huset de bor. Hon gillar inte riktigt det, vilket jag kan förstå. Dessutom är hon en förbannat trevlig tjej så ingen av oss har haft något emot att hon är här utan Colin.

Vi har också fått en katt att ta hand om, det är Colins mammas katt. Hon flyttar just nu så vi ska ta hand om den ett tag. Den är ganska kul. Fäller lite men det är smällar man får ta.

I onsdags åkte jag och Emma till en galleria. Hon skulle sy om sina byxor, hon är en tanig liten tjej. Jag köpte hårgrejer. Schampo, balsam och fixa-frillan-grejs. $45 för kalaset. Sen åkte vi hem, drack några öl och gick till puben i närheten.

Igår (torsdag) köpte jag FIFA 09 och satt och spelade när Tom kom hem. Glad som fan efter att han slutat jobba. Sa att han beställt öl till oss och att vi skulle dra tillbaka till puben han jobbar på för att dricka lite och kolla på Vancouver - Detroit. Det blev inte så lite. Fortsatte när vi kom hem. Drog ner på stan, 3 olika ställen. Jag, Tom och Sophie. Hur kul som helst. Lite segt idag bara.

Men nu är det ok på den punkten med. Ska kolla på film med Tom, Sophie och några mer. Body of Lies ska vi se. Sen kanske man kan gå och ta sig en öl med.

Oops, nu blev klockan mycket. Måste dra

Puss
Beppe

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Det låter som om du har glada dagar.

Ska din teleon sägas upp nu?

2008-10-19 @ 00:14:06
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson din käre fader

Vet du Beppe. Det är första gången jag går in i min blogg och läser en kommentar som jag verkligen känner mig glad över. Jag vet att jag och mamma har gjort det bästa av situationen ändå har jag ständigt dåligt samvete. För att det tog slut mellan oss och för att jag inte funnits för er fysiskt i vardagen.



Det går faktiskt aldrig en dag utan att jag tänker på er, vad ni gör, hur ni har det och om ni mår bra.



Det är faktiskt helt jäkla underbart med barn, att se er växa upp och förvandlas till starka självständiga individer som klarar sig själva. Det är häftigt.



Det är mycket möjligt att jag kommer över Beppe, men inte iår. I morgon skall jag till Spanien i sex dagar, men nästa år kanske jag dycker upp.



Kramar i massor.

2008-10-23 @ 09:16:51
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0