Sex!

Var och tittade pa lagenhet idag. Har 4 alternativ. Bara kollat en men resten kollas under veckan. I'll let you know nar jag bestamt mig.

Nu till det smaskiga: Sex!

Jag satt idag pa taget fran ena anden av stan till andra och tankte. Jag foljde upp i gardagens bloggtanke. Jamstalldhetens forbannelse! Sa kom jag pa en sak: Jag ser inte pa en kvinna som ett sexuellt objekt!

Nu kan ju manga tycka: "Ah, vad harligt med en man som inte bara tanker knulla!" Men jag HATAR det! Fan!

Det fick mig att inse att Sverige ar ett samhalle som kommer ga under om det fortsatter sa har. For varken mannen eller kvinnan kommer vilja knulla!

Jag VILL se pa kvinnan som ett sexuellt objekt. En underbar kalla till njutning. Det vackraste som finns ar en perfekt kvinnokropp! Jag blir sjalv enbart smickrad nar kvinnor ser mig som sexuellt atravard. Varfor skulle inte kvinnor gora det? Nu ar det ju givetvis skillnad mellan acklig pervers sliskig vad fan som helst och mig! Jag ar inte det minsta sliskig och jag ar ganska saker pa att ratt manga kvinnor skulle vara gladare om jag kunde komma over detta.

Jag kom pa mig sjalv med att sitta och titta pa en mycket vacker tos men inte ha en enda tanke pa sex! Vad ar det for fel pa mig? Sa jag borjade tvinga mig sjalv att tanka sexuella tankar om alla kvinnor jag sag. Tro mig, dalig ide! Vissa paket ska aldrig oppnas om man sager sa. Men sa tankte jag tillbaka. Har jag alltid varit sahar radd for att tanka pa sex? Nej! Verkligen inte! Varfor har detta hant da? Jag kunde komma pa nagra anledningar.

1. Jag blev som de flesta andra paverkade av denna jamstalldhetshets och var radd for att tanka sexuella tankar om kvinnor. Jag ville ju inte vara ett djur, eller hur? (Hor hur lojligt det later!)

2. Jag gjorde for kanske 4-5 manader sen slut med mitt ex. Vi var ihop i 4 ar och under den tiden ville jag ju inte garna lata mig tanka pa andra kvinnor. Minska frestelsen sa att saga. Inte for att jag tycker fantasi ar otrohet men ni fattar.

Nummer 1 ar viktigast! Nu maste jag ju satta mig och TVINGA mig sjalv att tanka sexuella tankar hela tiden. Den forbannade snedvridna debatten i Sverige har forstort mitt psyke! Jag ska fan sla tillbaka! Jag ska befria alla forslavade man och kvinnor. Jag ska bryta forbannelsen! Att ett parti som FI ens kan fa fortsatta och fa stod ar for att anvanda amerikanska hogerns favvo ord: an abomination! En styggelse!

Nu ar det bast att jag slutar innan jag vacker huset.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0