Lite mera kladd

Jag skulle skriva mer om det faktiskt hände mer stora grejer att prata om.

Jag ligger för tillfället på 40e plats i hela företaget över hela Kanada. Min nya chef är helt ok. Hon kollade upp Toronto åt mig och det ser ut som om det finns lediga platser där. Så imorgon ska jag be henne att vi kollar lite på det och försöker fixa en transfer.

Jag och Colin har nu slutit fred. Vi har inte pratat om problemet som skapade bråket. Jag tänker inte göra det heller för då kommer vi bara börja igen. Han gnällde återigen häromdagen men jag pallade inte lyssna så jag bara sa ja sen gick jag.

Pank som en liten lus är jag med. Satans januari med dålig försäljning.

En hel del folk som är ledsna över att jag drar mig vidare. En hel del som snackar om att komma över och hälsa på mig. Men det är ju en del pengar och tid som ska sättas av så vi får väl se hur det blir med det.

Det enda jag saknar hemma är Stockholm. Utöver familj och vänner givetvis. Men lilla sketna Ljungby saknar jag inte ett piss. Saknar de billiga resorna med. Grymt mycket dyrare att resa här. Bus är mer än dubbelt så dyrt. Vilket inte är klokt eftersom bensin är ungefär halva priset jämfört med hemma. Men så mycket kan jag säga. Stockholm är en fan så mycket skönare och vackrare stad än Calgary. Calgary är en storstad som poserar som en liten stad.

Drar ihop sig nu. Endast 3 veckor kvar till Toronto!

Snart varit här halva tiden. Så snart kommer jag hem och då jävlarrrrrrrr ska det firas och kalasas!

puss och kram
Beppe

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

I morse fick Roger och Irina en flicka. Tänkte först skriva liten, men det skulle inte vara sant. 55 cm, 3910 gram. Jojjomän, nu har du en liten plutt att hälsa på i Moskva.

2009-02-16 @ 20:10:27
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0